LogMeIn és Citrix GetGo összeolvadás

LogMeIn és Citrix GetGo összeolvadás

2017. január 31.-ikétől a távoli asztal eléréssel kapcsolatos és felhő alapú alkalmazásairól méltán híres, valamint magyar alapítókkal is rendelkező LogMeIn sikeresen összeolvadt a Citrix azon üzletágával, amely az úgynevezett „GoTo” termékcsoportért felelős.

Ez a termékcsoport a következő termékeket tartalmazza: GoToAssist (service Desk), GoToMeeting (video konferencia), GoToMyPC (távoli elérés), GoToTraining (online tréning), GoToWebinar (webinar készítő), Grasshopper (telefónia) és OpenVoice (audio konferencia).

A fentebb említett terméke ezentúl a LogMeIn felhő alapú szolgáltatás kínálatát erősítik tovább. Érdekességképpen 2015.-ben ezen termékek még 3,28 milliárd dollárnyi bevételt termeltek, 400 000 cégnél voltak jelen és közel 100 millió felhasználójuk volt.
Az összeolvadás után a LogMeIn a Citrix GetGo részvények 49,9%.-át birtokolja.

A LogMeIn CEO, Bill Wagner közleménye szerint, ez az összeolvadás lehetővé teszi, hogy a két eddig külön is kimondottan sikeres vállalkozás, együtt egy új szintre emelkedhessen.

A tervek között szerepel, miszerint a LogMeIn ezzel az összeolvadással szeretné elérni, hogy olyan „milliárd dolláros” méretű vállalattá léphessen elő, mint az Apple vagy éppen a nagy felhő szolgáltató rivális, a Google.

További részletek elérhetőek angol nyelven az alábbi linken: https://www.citrix.com/news/announcements/jul-2016/rmt.html

error: