A Citrix Karbantartási Szerződés elsődleges hozzáférést biztosít az alábbiakhoz:
- Platform Frissítések: A Citrix termékpalettájának legfrissebb verzióihoz való hozzáférés.
- Komponens Frissítések: A Citrix komponenseinek legfrissebb verzióihoz való hozzáférés.
- Előfizetői hírlevél: Egy speciálisan az előfizetők számára készített e-mailes értesítés a legfrissebb Citrix hírekről. Tartalmazza a legutolsó információkat a Citrix háza tájáról, ide értve a fenti frissítések újdonságait csakúgy, mint a Szerviz csomagok és Hotfixek híreit.
- Hotfixek: Az Előfizetői hírlevél azon összetevője, melyben az Előfizetők tudomást szerezhetnek a legújabb Citrix verziók kibocsátásáról, a white-paper publikálásokról, illetve az Előfizetői program esetleges változásairól.
- Biztonságos Portál hozzáférés (MyCitrix): A Citrix Előfizetői program – Megújítási és Információs rendszer (ismertebb nevén a SAMRI), az év 365 napján elérhető minden Előfizető számára. Ezen rendszer segítséget nyújt, hogy Ön még jobban felügyelhesse a Citrix előfizetését, biztosítva ezzel az előfizetés nyújtotta előnyök még jobb kihasználását.
Ezek alapján erősen javasoljuk az Ön Előfizetésének meghosszabbítását.